Що таке XENUM?
XENUM – це високоякісні оливи та технологічні присадки для професіоналів. Продукти Xenum призначені для автомобілів, човнів, мотоциклів та важкого транспорту. Заснована в 2005 році, компанія швидко зростає на дуже конкурентному ринку. Нелегко, але … що відрізняє Xenum від конкурентів?
ЩО ТАКЕ XENUM?
- Провідна бельгійська компанія, яка розробляє змазочні матеріали нового покоління для автомобільної промисловості та інших галузей виробництва;
- Амбіційна команда, яка приймаючи виклик, забезпечує унікальні технічні результати.
НАШІ ЦІЛІ:
- Довести до досконалості роботу автомобіля, оптимізовуючи видатки на експлуатацію і технічне обслуговування;
- Забезпечити нові, надійні і вигідні перспективи бізнесу для професіоналів автомобільного та промислового напрямку;
- Зробити суттєвий вклад до всесвітньої боротьби за екологію і пошуки кращого рішення енергозбереження.вершеною
ЯК МИ ДОСЯГАЄМО ЦЬОГО?
- Шляхом високотехнологічних іновацій та неперевершеної якісті продукції;
- Дружньою командою професіоналів та адаптивним управлінням.
ЯКІ ГАРАНТІЇ ПОЗИТИВНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ?
- Накопичений десятиліттями науковий та професійний досвід, успіх у автомобільній промисловості та автоспорті;
- Постійна науково-дослідна діяльність.
Власник Xenum – пан Тоссин до створення компанії Xenum, 21 рік пропрацював в нафтових компаніях BP, Dakkems, Marly. В останній він пропрацював більше 10 років, в тому числі на посаді керуючого директора. В 2004 році створив новий бренд Xenum. Ціллю нової компанії стало виробництво кращих в світі присадок і змащувальних матеріалів.
НАЙКРАЩА ЯКІСТЬ ТА ШИРОКИЙ ВИБІР
Xenum – експерти в тому, що роблять, люблять автомобілі, мотоцикли, човни та все, що швидко рухається. Пристрасть та ноу-хау компанії призводять до розробки та створення найкращих продуктів, які сьогодні може запропонувати технологія. Xenum співпрацює із провідними лабораторіями в усьому світі. Для досліджень були залучені найкращі експерти у кожній галузі. Xenum постійно спостерігає за ринком та трендами, але і не забуває про нагальні потреби клієнтів по всьому світу. Всі пропозиції, коментарі та ідеї обережно занотовуються. Якщо є можливість покращити продукт, це буде зроблено. Саме такий підхід дозволяє компанії стійко витримувати конкуренцію і показувати все кращі результати.